2660_kaart_dhb.png

FAQ & Contact

Hier helpen we je het antwoord op je vraag te vinden! Kom je er zelf niet uit? Dan mag je altijd een bericht sturen.

Bericht sturen

De Houtbroeders VOF

Kleine Krogt 13-I

4825 AN Breda

076 562 14 83 info@dehoutbroeders.nl

Welke garantie geven jullie ?

Uiteraard geven we een uitgebreide garantie van tien jaar op al onze meubels. Deze garantie betreft technische defecten als gevolg van onze productie of geleverde producten van derden. Ervaring leert dat door het gebruik van kwaliteitsmaterialen in combinatie met juist gebruik en onderhoud de meubels echt lang mee kunnen gaan. Verderop bij de FAQ vind je dan ook onderhoudsvoorschriften voor een lang gebruiksplezier.

Bij vragen over garantie of defecten kun je natuurlijk altijd bellen of mailen. Mocht er een defect ontstaan meld dat dan direct om verdere schade aan je meubel te voorkomen.

Hoe beschermen jullie het hout ?

Om hout mooi te houden en te beschermen tegen vlekken moet je het van een afwerklaag voorzien. Wij gebruiken hiervoor diverse olieproducten. Per houtsoort hebben we gekeken naar een product met een mooi uiterlijk en goede bescherming, evenals de duurzaamheid en onderhoudbaarheid.

Waarom vinden jullie het belangrijk om meubels demontabel te maken?

Voor de lange termijn. Demontabele meubels zijn beter te onderhouden, aan te passen, te repareren en verhuizen. Het kost bij het maken wat extra moeite maar wat ons betreft is dat het meer dan waard.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Wij streven ernaar om onze kasten binnen 10-12 weken na akkoord te leveren. Voor meer maatwerk projecten proberen we dit binnen 12-15 weken na akkoord.

Kunnen we komen kijken tijdens de productie van ons meubel?

Ja dat kan zeker. Laat het ons even weten, dan maken we een afspraak voor koffie en krullen op een leuk punt in de productie van jouw meubel.

Wat is de gemiddelde levertijd?

Wij streven ernaar om onze kasten binnen 10-12 weken na akkoord te leveren. Voor meer maatwerk projecten proberen we dit binnen 12-15 weken na akkoord.

Leveren jullie de meubels ook hoger dan de begane grond ?

Wat ons betreft is er veel mogelijk, als we het maar vooraf weten.

Voor het leveren van een meubel maken we altijd een prijs gebaseerd op je woonplaats. Hierbij gaan we uit van levering op de begane grond, zonder obstakels.

Mocht het meubel op een verdieping moeten komen, geef dit dan aan. Aan de hand van een checklijst kunnen we dan samen kijken of het mogelijk is en of daar eventueel extra kosten aan verbonden zijn.

Wat bedoelen jullie met een (ontwerp)sessie ?

Dit is een afgeronde reeks van ontwerp- en rekenwerk, van toepassing op alle meer maatwerk projecten.

Het begint ermee dat we eerst samen op zoek gaan naar de wensen en de kaders van je vraag. Na afloop gaan we met het ontwerp aan de slag en werken wij dit uit in een 3d visual zodat je goed kan zien wat de gevolgen zijn van gemaakte keuzes. Aan de hand van dit ontwerp berekenen we vervolgens de complete kosten voor het maken en plaatsen ervan. Tot slot presenteren we je dit alles zodat je kan kiezen voor een compleet verhaal.

 

Waarom rekenen jullie geld voor een (ontwerp)sessie ?

In een meer maatwerk sessie gaan we met volle aandacht in op je vragen, je smaak en alle mogelijkheden. Voordat we je een ontwerp op jouw maat kunnen presenteren gaan we op de achtergrond aan de slag met ontwerpen en rekenen. Hier zit er een aanzienlijke hoeveelheid tijd voor ons in.

Het bedrag van €150,- dat we rekenen wanneer een opdracht onverhoopt niet doorgaat is slechts een tegemoetkoming voor de kosten van deze werkzaamheden, we hebben liever dat de opdracht wel doorgaat !

Stuur een berichtje